środa, 21 grudnia 2011

Stroiki świąteczne

W weekend udało mi się zdobyć zielone gałęzie i nie mogłam się powstrzymać i nie zacząć czegoś z nich przygotowywać;)
Ułożyłam kilka prostych stroikow, niestety nie nauczyłam się robić ładnych stojących (mama zawsze robiła je w nocy), wiec improwizowalam z wiszącymi, wieńcami i w doniczce i muszę przyznać że z wyników jestem bardzo zadowolona;)
Przy okazji ubrałam także choinkę, w tym roku w zupełnie innych kolorach, nie tradycyjnie czerwono - zlota, a nowoczesna, modna fioletowo - turkusowa, efekt jest rewelacyjny;)


Także u mnie swieta juz prawie, prawie;) Muszę jeszcze ogarnać salonik i kuchnię i można brać się za pichcenie:)

 




Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...