środa, 24 października 2012

Rowerowe gadżety

Ostatnio blog opiera się jedynie na zadaniach z Motywującego Klubu Interiors, to bardzo fajne, jednak wypadałoby to trochę zmienić i dodać coś od siebie. Dlatego też postanowiłam  zrobić kilka zdjęć i pokazać Wam parę drobiazgów z mojego mieszkania, bo przecież o tym miał być ten blog;) 

Na początek chciałabym Wam pokazać jakie prezenty, otrzymałam od rodziców i siostry będąc ostatnio w Polsce. Ponieważ rodzinka wie o mojej fascynacji rowerami i wszystkim tym co z nimi związane, wyszukali takie oto wspaniałe drobiazgi. 


Stojak na kwiaty od rodziców i wspaniałe perfumy na dzień i na wieczór od siostry. Stojak chwilowo służy jako podstawka na wazon w którym stoją lilie od K. Docelowo będzie w nim stała jedna z moich roślinek, choć jeszcze nie wiem która. Myślę, że za jakiś czas pokażę go Wam ponownie w innej aranżacji;) Natomiast perfumy są wspaniałe, a pomysł na taki ich uchwyt wprost  rewelacyjny;) 
Mam nadzieję, że i Wam podobają się te drobiazgi. Moim zdaniem są bardzo urokliwe i wspaniale współgrają z moimi upodobaniami i odzwierciedlają moje pasje;) 

Cóż, na dzić to chyba wszystko.

Chciałam napisać "Dobranoc", ale chyba należało by powiedzieć "Dzien Dobry!" Nie miałam pojęcia, że zrobiło się tak późno, a niestety rano trzeba wstać.

Pozdrawiam! 

5 komentarzy:

  1. jak w tytule- urokliwe, ale, ale za oknem też jest pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje:) Za oknem mam krzak czarnego bzu, a zaraz za nim stadion pilkarski;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kierując się tytułem spodziewałam się raczej pompki rowerowej czy lampki :) a tu takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie nie wiedzialam jak zatytulowac post, sa rowerki, a to sa takie drobiazgi, gadzety, wiec tak wyszlo:)
      PS. co do Twojego problemu to napisz mi maila co dokladnie chcesz zrobic, postaram sie pomoc;)

      Usuń
    2. :) dziękuję Ci pięknie :) Po kilku próbach i małej modyfikacji udało mi się! :) Bez Twojej pomocy nie dałabym rady. Dlatego jeszcze raz dziękuję :)
      Ściskam Karolina :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...