poniedziałek, 24 grudnia 2012

Już prawie świątecznie

Pośród przedświątecznych przygotowań, a właściwie w ich trakcie, znalazłam chwilkę, aby zrobić kilka zdjęć. Jakoś tak mnie natchnęło, ponieważ to wszystko zaczyna tak pięknie wyglądać i choć na poniższych zdjęciach króluje czerwień, to nie będzie to kolor wiodący w tegorocznych aranżacjach. Jednak cóż poradzić takich ozdób mam najwięcej i muszę przyznać, że one naprawdę pięknie wyglądają. Także dziś taki przedsmak, a mam nadzieję że korzystając z kilku dni wolnego uda mi się pokazać Wam coś jeszcze, a przede wszystkim to na jaką kolorystykę zdecydowałam się w tym roku, mam nadzieję, że się Wam spodoba;) 
A tymczasem zapraszam do zwolnienia, odetchnięcia od przedświątecznej bieganiny, chwili relaksu i oglądania. 

Życzę Wam spokojnych, radosnych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia.








Dobranoc! 

6 komentarzy:

  1. Cudna choinka!!! Magicznych świątecznych dni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Choinka jest zaiste bardzo fajna, ale już ją przerobiłam, wkrótce pokażę ;) Również życzę wspaniałych świąt.

      Usuń
  2. Choinka z pomponami! Urocza :) Ja w tym roku użyłam pomponów zamiast kokardy przy pakowaniu prezentów ;)
    Pozdrawiam :)

    _______________________
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To prawda, że choineczka jest urocza, choć jak napisałam we wcześniejszym komentarzu, przerobiłam ją ponieważ nie pasowała mi do tegorocznej kolorystyki;) Ale pompony z pewnością jeszcze wykorzystam, bo są bardzo wdzięczne ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...