niedziela, 10 listopada 2013

Wspomnienie wakacji

Po dłuższej przerwie pojawiam się ponownie. Mam nadzieję, że tym razem na dłużej i bardziej regularnie ;) 
Chciałabym rozpocząć od pokazania mojego kącika, który w chłodne, deszczowe, ponure, jesienne dni przypomina mi gorące lato, a przede wszystkim wspaniałe tegoroczne wakacje w Tunezji. Mam nadzieję, że i Wam się spodoba i odrobinę Was rozgrzeje ;) 


Obok stolika stoi fotel z rowerowymi poduchami, które sa u mnie już od jakiegoś czasu, ale pokazuję je dopiero teraz. Miejsce jest bardzo przytulne, obok okna, więc za dnia można siedzieć i czytać książkę, a ponieważ stoi na przeciwko telewizora, wieczorem można owinąć się kocykiem i oglądać ulubiony program lub fajny film. 


Natępnym razem pokażę Wam kącik w bardziej jesiennej odsłonie.

Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. "uaha rowery dwa, uaha..." :) Lubię poduszki z takimi obrazkami, a te Twoje również mi kojarzą się z latem. Jak to fajnie jest pędzić po mniej uczęszczanych drogach, czuć wiatr we włosach i ciepło słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...