wtorek, 20 marca 2012

Rowerowe kolczyki

Po pierwsze, wiem że od dawna mnie nie było i nie pojawiały się żadne wpisy. Byłam zajęta i nie mogłam ogarnąć sprawy z obfotografowamniem wszystkiego tego co zrobiłam już jakiś czas temu. Jednak przez ostatnie kilka dni, z powodu przeziębienia, zostałam w domu. Jak to wspaniale spędzić samotnie czas w domu! Szczególnie od rana, gdy człowiek jest wyspany, rześki i pełen energii. W ciągu godziny zrobiłam więcej niż niejednokrotnie przez cały tydzień ;) No a przede wszystkim miałam możliwość porobienia zdjęć z wykorzystaniem dziennego światła!

Po drugie, jak już wspominałam w poprzednim poście, bardzo lubię różne rowerowe detale, w związku z tym postanowiłam przygotować trochę przedmiotów o tej tematyce, między innymi biżuterii z akcentem rowerowym. Mam nadzieję, że się wam spodobają, może ktoś upatrzy coś dla siebie? :) 

Po trzecie znowu natknęłam się na kilka ciekawych blogów, które mnie zainspirowały i chyba właśnie dlatego zabrałam się do działania;) 


No ale wracajmy do tematu, dziś chciałam wam pokazać pierwsze kolczyki rowerowe. Mogą być dłuższe lub krótsze w zależności od upodobań i preferencji;) 


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...