środa, 21 marca 2012

Wiosna!!!

Nie wiem kiedy ten czas minął i w ogóle się jakoś zgapiłam i zapomniałam, że dziś pierwszy dzień wiosny! Może to przez przeziębienie, które trzyma mnie od kilku dni? Chyba w ostani weekend poczułam się zbyt wiosennie i na całodniową wycieczkę rowerową ubrałam się zdecydowanie za lekko:( Tak to niestety jest wczesną wiosną - pogoda jest bardzo zdradliwa. Dziś po dwóch dniach spędzonych w domu poszłam do pracy i dopiero gdy sporawdziłam którego dziś mamy olśniło mnie że to Wiosna! :) 
W związu z całym tym "zapomnieniem" nie przygotowałam żadnego, odpowiednio wiosennego wpisu. Postanowiłam jednak podzielić się z Wami kilkoma wiosennymi zdjęciami. Choć muszę przyznać, że część z nich została zrobiona ponad miesiąc temu! :) 
Mam nadzieję, że wprowadzą one trochę ciepła, słońca i uśmiechu - jednym słowem wiosny nie tylko na bloga, ale także i do Waszych domów o ile tam jej jeszcze niema;) 







Pozdrawiam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...