niedziela, 4 listopada 2012

Jesiennie

I tak mamy już listopad - tegoroczna jesień minęła mi strasznie szybko, po prostu  przemknęła, a muszę przyznać, że jak na tutejsze warunki była wyjątkowo ładna i ciepła. Teraz jednak zbliża się ta jej część, której bardzo nie lubię, czyli zimna, wietrzna i deszczowa. Na drzewach prawie nie ma już liści, zrobiło się pusto i ponuro. 
Najważniejsze jednak jest to, że jesień przynosi ze sobą wiele skarbów i jest tak niesamowicie fotogeniczna. Rozpościera paletę cudownych barw i niesamowitych wzorów, a przede wszystkim mnóstwo soczystych owoców i jędrnych warzyw. Moim ulubionym, najpiękniejszym i chyba najbardziej wdzięcznym do fotografowania warzywem jest dynia. 
Ostatnio przygotowałam w domu taki jesienny kącik, a że w sklepie wpadły mi w oko śliczne, małe ozdobne dyńki, nie mogłam się powstrzymać i ich nie kupić;) Ponadto upatrzyłam także piękny, trójkolorowy wrzos, do tego świeczka i powstała taka oto dekoracja. 






Pozdrawiam! 



6 komentarzy:

  1. ślicznie Ci to wyszło! nie martw się niedługo śnieg zagości będzie przez jakiś czas biało :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Będzie jeszcze jedna, podobna sesja, bo wczoraj kupiłam jeszcze jedną dynię, no nie mogłam się oprzeć;) A co do śniegu i tej bieli, to na to niestety bym tu zbytnio nie liczyła, pewnie będzie nieco powyżej 0, wietrznie i mokro ;/
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Może średnio się znam na fotografii, ale widzę że robisz i poprawne i ładne zdjęcia, to rzadkość ponieważ zazwyczaj jest albo tak, albo tak ;) Sama nie umiem robić zdjęć, więc podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje:) Ciesze sie ze zdjecia sie podobaja:) Staram sie i czasami cos ladnego wychodzi:)

      Usuń
  3. Mam zupełnie podobne odczucie. Nie poczułam nawet jesiennego przesytu, wciąż nie mam jej dość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czuje wrecz niedosyt jesieni;) I jakos nie mam okazji sie nia nacieszyc;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...